OMEGA2+ Yazılım Geliştirme Bordu Projesi Özellikleri ve Montajı.

Merhaba.

Mayıs ayında blog sayfamın ilk yazısı OMEGA2+ yazılım geliştirme bordu idi. O projede,  GSM/GPS/GNSS modül ile birlikte konum takip ve GSM işlemleri yapmayı hedeflemiştim.

Bu projede ise aşağıdaki özellikleri kullanmak istiyorum.
  • 220V AC ile çalışma
  • 4 röle ve 4 open collector bağlantı ile cihaz kontrolü
  • 4 opto izoleli anahtar girişi (PC817)
  • Işık ve Sıcaklı okuma
  • Omega2+ USB host
  • Omega2+  Usb Debug
  • Pic 18F26K80 ile OMEGA2+ çeşitli donaımsal özellikler kazandırma (Analog okuma, port çoğullama, )
  • Ethernet Ağ desteği  
  • OMEGA2+ GPIO'larına tam erişim
  • Pinout olarak 5V ve 3.3V desteği.


PCB



Bu projede 2 set pcbye PCBWAY sponsor oldu. Üretim kalitesi ve üretim süresi üst seviyede. Fiyatları ise 100mm x 100mm e kadar tek yüzlü ve çift yüzlü 5$. Oldukça uygun. Projelerime pcb üretimi ile katkıda bulunduklarından dolayı PCBWAY'e teşekkür ediyorum.
Thanks to PCBWAY for supporting my projects.

Malzeme dizgisi ve fırınlama aşamaları








Bu kartla ilgili yazılım geliştirmeyi bitirdiğim zaman tasarladığım projeyi ve yazılımı açık kaynak kodlu olarak paylaşacağım.

Faydalı olması umuduyla...