Mini Masaüstü kasalar için monitör arkası sabitleme aparatı yapalım.

Merhaba arkadaşlar.

HP mini bilgisayarım için monitor arkası sabitleme aparatı ve montajını paylaşmak istiyorum.

Genelde monitorler arkasında bulunan duvar monte aparatı vida yataklarını kullanarak mini masaüstü bilgisayarı monitor arkasına sabitledim. Kendi "masaüstü in one" bilgisayarımı yaptım.

Aparat için 90mm x 180mm x 6mm plywood malzeme ve 180mm x 150mm x 18mm ahşap parça, 15mm kare çıta,vida, çivi, keçe ve tutkal kullandım.

Keçe kullanmamın sebebi kasanın hem yerinde sıkı durmasını sağlamak hem de çizilmesini engellemekti.






Monitör sabitleme yuvaları 100mm x 100mm kare şeklinde. Bu vida yataklarını kullanarak aparatı sabitledim. 
İlk deneme gayet güzeldi ama monitor + kasa ağırlığı yüzünden philips 223 model monitor sallanmaya başladı. Çünkü monitor basit yapılı bir plastik ayak üzerinde duruyordu. Kuvvetli bir bağlantı olmadığı için monitor dokununca sallanıyordu.

Bu yüzden Philips monitorün ayağını çıkarıp HP W2207h monitor ayağını kullandım. Gayet başarılı bir sonuç elde ettim.



Kapağı çıkarıp kasanın altındaki boşluğa gelecek şekilde bağlantı noktasını gizledim.






Fikir vermesi umuduyla...