Akım Ayarlı LED Sürücü Devresi Tasarım ve Montajı (Mikrodenetleyici Montajı) PART 3

Merhaba.

Akım ayarlı led sürücü kartının 4. pcbsinin montaj ve çalışma özelliklerini anlatmaya çalışacağım.

Projede Mikrodenetleyici Kartı aşağıdaki özelliklere sahip olacak şekilde tasarladım.
  • Butonla açma - kapama  
  • Butonla ışığı artırıp - azaltma
  • Bilgisayardan açma kapama ve ışık seviyesi kontrolü
  • Işık seviyesi okuma ve bilgisayardaki arayüze aktarma 
  • Aynı ortamda aynı iki cihazın ayrı ayrı kontrolü için cihazlara Tekil Kimlik (unique ID) numarası verme
  • Led voltajı takip etme normalin dışındaki voltaj hareketlerinde arayüze uyarı verdirme.
  • Led akımını takip etme 
PCB Tasarımı


PCB Üretim hali



Akım Ayalrı LED Sürücü projesinin pcblerinin tamamına PCBWAY sponsor oldu. Deneyimleri paylaşma linki sayesinde verdiği bonusla 4 set pcb + kargo bedavaya geldi. Bu konuda PCBWAY'e çalışmalarıma destek olduğu için teşekkür ediyorum.

Thanks to PCBWAY for supporting my  projects. 

Montajın bitmiş hali



Mikrodenetleyici kartında, XBEE shiled kullanarak HMTRP rf modül kullanıyorum. Bu sayede bilgisayardaki arayüz programı ile çift yönlü haberleşmeyi sağlıyorum.

12V 0.8A SMPS, Akım Ayarlı Led sürücü kartı, Mikrodenetleyici KArtı ve LED pcbnin toplanmış halini bir sonraki yazımda yazılım konusuna da değinerek ele almak istiyorum.

Faydalı olması umuduyla...