SMPS destekli I/O Kartı Montajı

Merhaba.
OMEGA2+ Yazılım Geliştirme Bordu projesinin giriş çıkış işlemlerini üstlenmesi için bu kartı tasarladım. 

Kart üzerinde 4 röle, 4 open collector çıkış, 4 opto izoleli giriş ve 12V 0.8A smps var. Bu sayede yazılım geliştirme bordu, bu kartı kullanarak hem doğrudan şebeke gerilimi ile çalışabilecek hem de şebekeye bağlı 4 cihazı kontrol edebilecek. 

Aslında yazılım geliştirme bordunu güzel bir proje için tasarladım. Daha sonra projeyi açık kaynak olarak paylaşacağım. 


Kartın Tasarım Hali


PCB



Bu projedeki iki kartın üretim ve kargosu 22$ tuttu. PCBWAY firması bu kartların üretim ve kargosuna sponsor oldu. Projelerimi destekledikleri için PCBWAY'e teşekkür ediyorum.

Thanks to PCBWAY for supporting my projects.

SMD Dizgi ve Montaj aşamaları







  

Kart Montajı bitmiş hali





Projenin özelliklerini OMEGA2+ Yazılım Geliştirme Bordu yazısında anlatacağım.

Faydalı olması umuduyla.